Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Christina - 12 maj 2012 00:59

 


Sommaren år 2013 var det 20 år sedan jag lämnade mitt sista jobb.


Sommaren år 2013 har jag varit 65-års-pensionär under ett år.


Hösten år 1995 var A-kassan från AEA slut.

Hösten år 1995 avslog Af starta eget åtgärden. Det enda jag verkligen ville.


Hösten år 1998 registrerade Stockholms kommun mig till en grupp som stod lååångt från arbetsmarknaden.

Våren 2010 ändrades det till en korrekt grupp.


Hösten år 2009 anvisades jag av Af till Jobb- och utvecklingsgarantin (JOB).

Hösten år 2011 i JOB:s fas 3.

Två fas 3-anordnare har varit mycket nöjda. Jag har levererat, och mer därtill.


Af och Stockholms kommun har förstört ett halvt arbetsliv, var och en för sig, och dessa tillsammans sedan år 2006.

Makt- och myndighetsmissbruk på hög nivå.

Inklusive det svenska rättsväsendet.


Konsekvenserna fortsätter.


Pensionsmyndigheten i Kista förundras över min historia.

Statens Pensionsverk i Sundsvall förundras över min historia.

KFM Sanering förundras över min historia. Lån, krediter och ränta från tiden före 1995.

F-kassan har jag aldrig haft att göra med.


En midnattsmässa och exposé över arbetsmarknadspolitiken, och verkställandet av politiken i Sverige.


Övergrepp mot civilbefolkningen: http://www.manskligarattigheter.gov.se/extra/pod/


*


Ovido - Quiz & Flashcards