Alla inlägg den 20 november 2011

Av Christina - 20 november 2011 22:11


 

 

Sanningsförsäkran.

 

Personal inom Offentlig sektor.

 

 

Härmed försäkras på heder och samvete:


Namn:


Befattning:


Myndighet:


- att jag äger delegationrätt att besluta i detta bifogat ärende till aktuell domstol, och att jag därmed företräder de politiskt valda kommunalpolitikerna inom denna myndighets politiska nämnd.


- att innehållet i samtliga bifogade dokument stämmer överens med verkligheten och att informationen innebär en fullständig information. Inget väsentligt är utelämnat eller förtigit inom ärendet.


- att jag tidigare inte har gjort mig skyldig till fel i min yrkesutövning som kan betraktas som allvarliga.


- att jag inte är dömd för brott avseende min yrkesutövning (osanna utsagor, bedrägeri eller annan oredlighet) enligt lagakraftvunnen dom.



Ort och datum



Underskrift



Förtydligande av underskriften


Skapa flashcards