Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Skeletten på Riddarholmen . . :-)

Av Christina - 28 september 2010 22:42

Ett skelett av en munk hittad på Riddarholmen i Stockholm (undrar om det spökar där på den holmen)    :-)


Skelett under markytan, och skelett i garderoberna . . .


http://www.dn.se/blogg/epstein/2010/09/28/valbevarat-munkskelett-uppgravt-pa-riddarholmen-8171


MYNDIGHETER PÅ RIDDARHOLMEN i Stockholm

- Svea Hovrätt och Miljööverdomstolen  

Birger Jarls Torg 12

- Regeringsrätten

Birger Jarls Torg 2

- Kammarrätten i Stockholm

Birger Jarls Torg 10

- Justitiekanslern (JK)

Birger Jarls Torg 5

- Marknadsdomstolen

Birger Jarls Torg 9

- Kriminalvårdsstyrelsen

Birger Jarls Torg 7

- Psykologiskt försvar

Birger Jarls Torg 5

- Forskningsrådet

Birger Jarls Torg 5

- Kammarkollegiet

Birger Jarls Torg 14

och gamla Riksdagshuset

 

Höjden på karriären för offentliga sektorns jurister att jobba på Riddarholmen?


Riddarholmen: http://sv.wikipedia.org/wiki/Riddarholmen

 

Myndigheters hyreskostnader År 2005:



http://www.dn.se/ekonomi/listan-pa-myndigheternas-hyreskostnad-1.381935





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 28 april 2013 12:42

NU tar jag semester från nätet ett tag. Ha en skön liten vår och försommar! Ut i solen! Vi ses någon gång framöver! / Christina ...

Av Christina - 17 mars 2013 18:04

Länge sedan jag var inne på min blogg nu . . . Har tröttnat även på FB . . . Ska skaffa ett konto på Worldpress, och börja twittra istället, tror jag. Bättre sätt att nå tänkta målgrupper.   Försöker glömma min Af-tid, hur det nu ska gå til...

Av Christina - 30 december 2012 18:46


  JAG ÖNSKAR ALLA LÄSARE OCH FÖLJARE AV BLOGGEN: ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2013 ÖNSKAR JAG ER ALLA! För närvarande skriver jag dock mest på Facebook (så länge det är gratis). https://www.facebook.com/#!/Piraten10   Min ...

Av Christina - 12 december 2012 15:35

EU består av 27 st medlemsstater. En av dessa stater är Sverige. Sverige består av 290 st delstater (självstyrande kommuner), och vissa av dessa 290 st delstater består i sin tur av del-delstater (stadsdelar). Delstaterna och del-delstaterna i Sv...

Av Christina - 4 december 2012 13:27

En FB-vän berättade nyligen om en fest för sin mor som fyllde 60 år. Det fick mig att tänka på när jag fyllde 50 resp. 60 år . . .   Samma månad jag fyllde 50 så drabbades jag av 2 tandinfektioner i UK. Jag fick penicillin av min tandläkare ...

Ovido - Quiz & Flashcards