Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Christina - 27 juli 2012 10:39

 


Fas 3-anordnare . . .


Själv har jag varit hos 2 st fas 3-anordnare i Stockholm.

Hos "TP consulting" mellan okt. 2011- mars 2012 (6 månader)

Och hos "Humanrights" april 2012 - maj 2012 (2 månader).

I fas 1 var jag hos AS3, och i fas 2 med jobbsök hemma i bostaden.


Och, nu har jag livets längsta semester :-)

Pengarna som då trillar in helt automatiskt ska jag försöka använda som ett "starta-eget-bidrag". Jag fick ju tyvärr avslag från Af och från konkurrerande konsulter anlitade av Af på Af-åtgärden starta-eget hösten år 1995.


Om någon av er har några frågor om dessa anordnare härovan, så ställ  gärna frågor här i bloggen.


Själv undrar jag, och har frågor om nedan eventuella anordnare:


Angeles Bermudez - Svankvist's (GD = högste chef hos Arbetsförmedlingen) yngre bror och mor (f.d. arbetsförmedlare Södermalm/Haninge) har tydligen haft ett företag som åtminstone liknar en fas 1 eller en fas 3 anordnares verksamhet?

Uppstår inte isf en juridisk jävssituation då?


Verksamhet:  Konsult inom studievägledning, arbetsvägledning och heminredning.


Bolagsmän-HB: http://www.121.nu/onetoone/foretag/abg-konsult-o-inredning-handelsbolag/personer


I så fall, har någon läsare här i bloggen varit deltagare där?

Ovido - Quiz & Flashcards