Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Christina - 3 augusti 2011 14:24

  Kommunala sniglar.

 

Apropå mord . . .

 

Under den period då de kommunala mobbarna avslog medel till överlevnad (22 månader med 50 kr/dag, varav 4 månader med 0 kr till mat, och 8 månader med 0 kr till hyran), så fick jag en ständigt återkommande tarminfektion, ca 2 gånger/år.

 

Vid ett tillfälle hade jag 200 i CRP (snabbsänka).

Och var intensivt palpationsöm. 

Tarmen hade kunnat perforera, och jag hade kunnat avlida omedelbart i blodförgiftning.

Jag låg då på sjukhus i en vecka med dropp.

Normalvärdet CRP är för kvinnor över 50 år: 0-35 mm.

 

Orsaker?

Billig mindre lämplig mat, och en stark stress som sänkte immunförsvaret kraftigt.

Särskild kost krävdes då jag sedan sommaren år 2005 har en diagnostiserad diabetes typ 2, även den sannolikt beroende på stress.

Skapa flashcards