Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Christina - 3 februari 2011 19:10

Idag har jag fått 2 brev från olika välbetalda jurster på statliga myndigheter.

 

En 37-åring som inte anser sig behöva handlägga ärenden. Och sedan tog den statliga tjänstekvinnan föräldraledigt till årets slut.    :-)

http://www.finest.se/imageGallery/?igid=1943&iid=155679&pageNum=16#16


Och, en 30-åring som inte har läst på sin läxa ordentligt, plus att hon anlitat, för säkerhets skull, en Kd, en M och en Fp till sitt beslut.

Alltså, underkänt i tentamen.

Och, vart tog oppositionen vägen?

 

Domstolar och PuL: http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19790575.HTM

 

Det roliga med alla dessa yngre offentliga tjänstemän < 40 år, är att de finns på nätet överallt.

Jag är så gammal (ganska snart 64 år) så att jag skulle kunna vara mamma åt dem.

1970 pluggade jag IT på universitetet, då var de inte ens födda.

 

Min blogg hade 2066 st unika besök i januari 2011, och hittills i februari 450 st unika besök.

 



Skapa flashcards