Alla inlägg den 25 september 2010

Av Christina - 25 september 2010 14:16

Vice statsminister på 420.000 röster?

Och 340.000 väljare ska mobbas ut?


Proportionalitetsprincipen är satt ur spel i Sverige.

Även den juridiska dito.


Ett historisk systemfel har skapat en obalans i Sverige.

En fackrepresentant skrev, att den lilla grupp "arbetare" som finns kvar i Sverige betraktar sig själva som arbetare på jobbet, och som medelklass på hemmaplan.

Intressant.


De gånger jag varit utomlands blir jag alltid sjuk när jag kommer tillbaka till Sverige.

Nu förstår jag varför. Immunförsvaret sjunker, och kristallerna i öronen tumlar runt.


Inte för att jag tycker att M. Olofsson ska sitta kvar, men iaf.

Finns det inget nytt och fräscht?

Välj isf Roger Tiefensee. Han ogillar AMS.


http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/olofsson-kan-tappa-vicepost_5396495.svd


Miljoner till konsult betalade (s) brakförlust!

http://www.expressen.se/nyheter/1.2150042/s-betalade-ut-miljoner-till-konsult

Skapa flashcards